fredag 25. oktober 2013

Utfordringer med dietten når man ikke er hjemme..

I dag ville jeg dra ned på toyota som har kundedag med gratis hjulskift for toyota eiere :)
Fikk beskjed om at det var 1,5times venting, noe jeg hadde regner med og dro dit så det skulle passe med måltidene.
Det endte med å ta 2,5 timer å skifte dekkene, og sulten kom snikende. Det hjalp ikke akkurat at de stekte vaffler til den store gullmedaljen som de gav bort til de som ventet.

Jeg skulle videre ned til tante for en kopp kaffe etterpå, så måtte bare innom butikken for å se hva jeg kunne spise! Uff, å handle når man er sulten er forerdelig fra før av, og skikkelig ille når man ikke får "lov" til å kjøpe ting.

Men så fant jeg ett godt alternativ når man må ha noe og ikke er hjemme..

Byggrynsluns! Den er fra fjordland, står sammen med go`morgen youghurtene, og har i sine 150g, 168kcal. Den metter godt og smaker utrolig godt! Jeg valgte den med blåbær, den finns med bringebær også..


Den var så god og mettende at jeg stoppet å kjøpte ett par til på veien hjem, så har jeg noen liggende om jeg får søtsug eller vil ha noe annet enn knekkebrødene til ett måltid :)

Er godt å vite hva jeg kan kjøpe om måltidstiden kommer fortere enn jeg rekker hjem ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar