lørdag 26. oktober 2013

Nattvakter og diett er en utfordring!

Dette er ikke lett..

Jeg har hvilende nattvakt fra 24 til 05, og jobber fra 22 til 08.

Dagene blir utrolig lange når man står så tidlig opp. Greit at man kan sove litt på dagen, men  nå i det siste har jeg ikke klart det, så dietten har vært supertøff!
Prøver å ikke spise å jobben, men med så mange timer blir jeg skikkelig sulten til jeg kommer hjem og det tar lang tid før det går over etter å ha spist de to knekkebrødene..
Det er liksom ikke nok..

Men, herlighet, det er fem dager igjen til oprasjonen, så jeg føler litt skyld når jeg klager..
Jeg fikk jo fremskyndet oprasjonen 14 dager, så min knekkebrødkur har kun vart i 13 dager, istedefor tre uker som er normalt..
 

Burde nok bare være takknemlig :) 
Og det blir jo ikke lettere etter oprasjonen, men da er jeg ihvertfall sykemeldt, så dagene varer ikke i 19timer ;)

Da var dagens klaging overstått :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar