tirsdag 29. oktober 2013

Innleggelse i morgen!

Det er mye å huske :)

Har telt ned dagene, men det kom alikevel bak på meg at det er -i morgen- jeg skal legges inn, og i over i morgen jeg skal opereres! :s
Så nå har jeg vasket alle kosebuksene mine, og lagt frem gode topper og gensere..
Skal jobbe natta i natt, så det passer godt for da får jeg sove godt på sykehuset (forhåpentligvis) :)

Har ikke tatt ut noe av veska etter preop, pep fløyta, spritsvampene, støttestrømpene og alle papirene jeg skal bruke etter oprasjonen ligger trygt der, så er jeg sikker på å huske de..

Har handla inn youghurt og skyr.. Liker ikke skyr, men kjøpte en av hver smak, så kan jeg se om noen av de er "levlige" ;) hehe
Trenger jo masse proteiner etter oprasjonen, og den første uka kan jeg kun ha flytende, opp til youghurt tykkelse. Så får jo håpe noen av de er bedre enn hva jeg har smakt tidligere..

Nå må jeg vaske og rydde litt, skifte på senga ol..
Ale de tingene jeg ikke kan gjøre med en gang jeg kommer hjem fra sykehuset :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar