torsdag 24. oktober 2013

Streng diett før gastic sleeve oprasjon..

 

De kaller det "knekkebrødkuren", men har man selvdisiplin nok, kan man gå på utsiden av kuren, så lenge man holder seg under 900kcal om dagen :)
Det har jeg gjort..


Jeg har fordelt kaloriene på denne måten:
Frokost, 200kcal

Lunsj, 200kcal
Middag, 300kcal
Kvelds, 200kcal

Andre velger fem måltider a`200kcal, jeg liker middag for godt til å gjøre det ;)
Men tro det eller ei, jeg spiser mindre enn jeg skal til knekkebrød måltidene..

200kcal
tilsvarer for eksempel:
To knekkebrød med lett pålegg (to rugsprø knekkebrød er 60kcal, 95kcal til pålegg)
En youplait 00% youghurt eller 1,5dl skummet melk (youghurt 45kcal)

Jeg spiser gjerne knekkebrød med pålegg til alle måltidene, også tar jeg youghurtene som mellommåltider så jeg ikke skal bli så sulten.
Grønnsaker kan man "spise så mye man vil av", så jeg har masse grønnsaker inntill kjøtt til middager.

Man kan godt spise pasta, poteter, ris osv, men jeg vil heller ha mer kjøtt og grønnsaker.
Proteiner er viktig vet du ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar