mandag 28. oktober 2013

Preop i dag

Har vært på sykehuset i hele formiddag, begynte med å måtte ringe å si jeg ble forsinket pga kø.. Deretter gikk det i ett frem til kl.13.00. Blodprøver, anestesi spl, spl og felles informasjonsmøte var dagen min i dag.

Har gått ned 5kg på 9 dager, så kuren virker! Det kan jeg love deg! :D

Jeg rakk ikke få meg noe lunsj, og når man spiser så lite som jeg gjør trenger man virkelig de måltidene man får til de tidene man skal altså..
Humøret og blodsukkeret mitt var på bunn på vei hjem, så jeg ringte mamma for litt støtte og fortelle hva som har skjedd på sykehuset i dag.. 
Ble dermed stoppet av politiet og fikk bot fordi jeg holdt telefonen i mens den var på høytaler (Har ingen holder, og hun hørte meg ikke når tlf lå i setet)

Bot på 1300kr, som jeg ikke trengte nå :P

Godt matbudsjetter blir så lite fremover ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar