torsdag 21. november 2013

Hos kjæresten og hunden

Det er en uke siden jeg kom hit til Fyn, og i dag kunne jeg begynne å spise vanlig mat..
Kjøpte derfor sushi til lunsj, klarte å spise tre små biter før det var fyllt. Lagde dereter andebryst til middag.
Og gud og det var godt!!
Jeg har virkelig savnet det å tygge maten..

Har også slitt litt med å finne ut hvor lite jeg klarer å spise, det er jammen ikke mye skal jeg si dere.. 
Har hatt endel vondt i magen og kvalmeturer fordi jeg har spist for mye..

Jeg kan som sagt få plass til tre sushi biter, 2/3 av en brødskive og ca 1dl middag, men det blir venskligere nå, å finne riktig mengde når alt ikke er en grøt, men en kjøttbit, hele grønnsaker og kanskje til og med poteter..
Gikk bra med anden i stad, men er spent på tiden fremover..




Ellers er det fantastisk flott her nede..
Går masse turer med Steffi, hunden min, og nyter tiden!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar