mandag 11. november 2013

Første legetime etter operasjonen..

I dag skal jeg ta ut stingene, ta en haug med blodprøver og sette noen sprøyter..

Trodde jeg..


Det ene "kikhullet" væsker.. Har gjort det jeg kunne for å stoppe det, men til ingen nytte..
Legen kikka på det, og fikk ut en masse væske, hun sa det noen ganger bli lagt inn dren, men disse operasjonene blir sett på som enkle, og derfor ble det ikke lagt inn..
Så de har fjernet stiftene på fire av fem sår i dag. Må tilbake i morgen så legen får se på det, og igjen til fredagen..
Håper det har grodd til det, for jeg hadde jo tenkt å dra til kjæresten, Flemming i morgen.. :(
Har gledet meg skikkelig, så det er kjedelig nyheter å måtte fortelle han..


Savner både han og lille hunden min..


*Elsk på fr. utålmodig*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar