fredag 15. november 2013

Da drar jeg til Odense og Flemming!

Vært hos legen i dag, det siste kikhullet var ikke helt grodd, men siden jeg ville til Danmark, tok de ut stiftene alikevel..
Så nå må jeg bare stripse det godt og ikke bære noe tungt eller bruke magemusklene for mye. 
Hva man ikke gjør for denne kjærligheten.. 

Pakker bilen nå, og prøver å huske alt jeg skal ha med.. Det viktigste er jo medisiner, og det er alt pakket, klær trenger jeg ikke så mye av, og forhåpentligvis trenger jeg snart nye uansett ;)
Flemming ville ha kaffemaskinen, jeg bruker den ikke, så den har blitt pakket ned, sammen med endel bilder og noe datteren hans har lagd, så han får litt pynt der nede..

Jeg gleder meg så fælt til å dra ned at jeg tror jeg kan gråte!





PS. Fortsatt kun gått ned 12kg, syns det har stått stille litt for lenge nå..
      Noen som har samme erfaringer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar