torsdag 5. desember 2013

Førjulsstria og oppdatering av rekonvalesensen

Har kommet hjem fra Danmark..
Var i gullbryllup til mormor og bestefar, fikk juletallerken, og det var utrolig rart å være i selskap og kunne spise tre biter av ribba før jeg ble full..
Godt det ikke er så mange selskaper igjennom året ;)
Det hadde vært tøft..


Har hatt elektriker her, så nå har jeg endelig strøm på soverommet! Så da var det enda ett rom som var ferdig oppussa :D

Og hatt besøk av endel av jentene :)
De sier de ser forskjell på meg, men jeg syns det går så sakte nedover..
Men jeg prøvde en olabukse i dag, som jeg ikke har gått med siden før operasjonen, og den er skikkelig stor!! Så selv om jeg "kun" har gått ned 15kg, syns det på omfanget ;)

I dag er også første dagen uten plaster og strips på den ene kihullet!

Det er utrolig deilig at det endelig har blitt tett.. Tok utrolig lang tid, og jeg som får utslett, nesten bransår av alle taper, syns det er utrolig deilig å kunne slippe de..

Har fem sår, to av de syns såvidt, to syns ganske mye mer og det siste har akkurat grodd sammen..
Dette bilde er noen uker siden, jeg har her noen skikkelige blåmerker etter fragmin (blodfortynnende) sprøytene, skulle ta de i ti dager, og ble skikkelig blå av de..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar