mandag 30. desember 2013

God jul!

Da har det vært jul, med masse god mat og drikke, noe som har vært en utffordring for en med helt ny minimage..
Men i min familie spiser man i flere timer når det er jul, så jeg fikk i meg to posjoner i løpet av måltidet, så det har føltes som jul for meg også :)
Ble litt dårlig på julaften, jeg tror det var pinnekjøttet som var for fett, men det var en times tid på øyet så var det over.. Passet godt imellom middagen og gaveåpninga ;)


Har vært skikkelig koselig med mamma, pappa, søster, bror, svoger og svigerinne..
Besteforeldre, tanter, onkler, fettere og kusiner har det også vært :)
Nå er det bare ett par dager til kjæresten kommer for å være med til min 30års bursdag!
Gleder meg, skal invitere alle jentene mine og kjærester til middag, vi blir 12 stk, så da får jeg virkelig prøvd meg på å ha selskap ;)

Ble forkjøla lillejulaften, og det vil bare ikke gå vekk igjen..
Men håper jeg blir bedre før bursdagen :)







Riktig god jul, og godt nyttår til dere!!





Ps. Gått ned 20,5kg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar