torsdag 16. januar 2014

Mye skjer! Nyttårsaften, bursdag, sykemeldinger, oppsigelser og flytting! Spennende...

Begynner med Nyttårsaften, kjæresten kom til Gardemoen kl 09.00, så det ble en tidlig morgen på både han og meg. Når klokka ble 22.00 var han helt utslitt etter å ha reist siden kl 05.00 og la seg, sov så søtt igjennom alle rakettene og greier ;)
Men vi rakk å få litt deilig mat og snakke, så det ble en super dag selv om det ikke ble noe kyss kl 24.00..
Spiste kylling indrefilet med paprikakrydder og salat, og det var skikkelig godt! Ble det samme flere dager for å si det sånn.
Så ble det bursdagen min, 30år!!
Skulle lage kamstek, rødkål, vanlige poteter og "brune kartofler" (Karamelliserte poteter) til vennindene og kjærestene dems, vi ble til slutt åtte stk.
Det er typisk Dansk julemiddag, og flere av vennindene mine har hatt lyst til å smake det. Det ble ikke helt velykket med svoren, men alle var fornøyde og mette, så da var det bra nok :)
Jeg spiste som vanlig lite, er ikke mye man får plass til i en minimage.. Men var veldig fornøyd..
Var første gangen etter operasjonen at jeg ville drikke litt, ble to glass vin også slo jeg til med to kopper med kaffe og baileys, var jo tross alt bursdagen min ;)
Hadde mye snacks og godis fremme, men jeg orker ikke mye av det, så det var til gjestene.
Ble veldig sliten utover natta, men holdt ut til sistemann dro ;) 
Har  mye mindre energi etter operasjonen, men det er jo klart med så lite jeg får i meg..

Så dro kjæresten tilbake til Danmark, og jeg ble alene i huset igjen..
Gikk en skikkelig god tur med ei venninde i bøkeskogen, dette bilde er fra den turen, fantastisk utsikt! Deilig å få snakket litt med henne også, da jeg hadde bestemt meg for å flytte til Danmark!
Hun gav gode råd, er en reflektert dame, som ikke er redd for å si ifra eller støtte en alt etter hva man trenger. Kommer til å savne alle jentene.. Er skummelt å reise vekk fra elle venner, hele nettverket og si opp to faste stillinger... Hva man ikke gjør for den kjærligheten? ;)
Så nå er jobbene sagt opp, tv og internett er sagt opp og jeg leter etter flytte selskap som kan frakte hele livet mitt til Danmark.. Det er ikke bare bare..



Dette er bilder av en bukse jeg måtte bruke før operasjonen, str 54...
Nå kommer jeg inn i 48.. (Ser ikke fint ut enda, men får lukket den i hvertfall :P)
Ser ikke så godt på bildene, men de er skikkelig store.. Må dra de opp hele tiden, og det er skikkelig deilig!! Har også en kåpe jeg kjøpte forige vinter, om jeg lukker den og det blåser, blåser det opp under den og jeg blir kald over alt.. Den er aaalt for stor, men jeg har funnet ut at jeg bare får bruke den nå frem til vinteren er over, da jeg ikke har lyst til å kjøpe noe midlertidig nå.. Er jo ikke så mange mnd igjen av vinteren.. (forhåpentligvis) :)

 

Ps. Gått ned 23,5kg, har stått stille noen dager nå, så har nok havna på ett platå igjen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar