søndag 2. mars 2014

Så mye lettere å gå turer!! -30kg betyr mer enn man aner..

Jeg holder på å rydde ut av huset, og har hatt visning.. Tror mamma og pappa har funnet de de vil leie ut til. En byggmester med fem barn, og dette huset er jo perfekt til en så stor familie :)
Og en byggmester som gjerne ville gjøre noe i huset, nåer jo det meste pusset opp, men det er jo kjøkkenet, verandaen og terrassen og taket som er det som er igjen..

Blir veldig spennende!

Har jo sagt jeg gjerne vil ha muligheten til å kjøpe huset når vi kommer tilbake fra Danmark, så jeg blir jo bare glad for alt som blir pusset opp! :D


Ellers har jeg siden sist vært to ganger i Danmark med flyttelass, jobbet og vært i mammas 50års dag.
Søstra og broren min og jeg gikk sammen om å kjøpe designer veske til henne på bursdagen :D
Ble "the A satchel" fra Kate Spade..
Helt mammas stil!
Jeg har gått ned 30,5kg, og merket i mammas selskap at jeg får plas til overraskende mye mat nå.. Holder meg til det samme og samme mengde hele tiden hjemme, så ble overrasket ja!

Har også vært hos overlegen på senter for sykelig overvekt. Og fikk der beskejd om at jeg får i meg alle proteinene jeg skal, noe jeg er glad for, jeg spiser jo tross alt egg tre/fire ganger om dagen for å få det til! :) Og den stikkinga jeg har hatt ved det ene kikhullet fant hun ut at nok var fordi de under operasjonen måtte lage litt større snitt innvendig enn det de trodde de måtte.
Og det var akkurat der stikkinga var. Så da ble jeg beroliget for det, det var godt :)

Har ellers gått endel turer med kusina mi og "lille" valpen hennes, som kun er fire mnd men Steffi`n min kan allerede stå oppreist under han :P
Kjempe nydelige Chako..
Det var morro når jeg kunne gå opp lange tunge bakker og prate hele veien til toppen, det har jeg ikke kunt før for å si det sånn! :D
Hverdags gleder og seiere..

OG! Den buksa i 48 som ikke satt fint for litt siden, den er nå "dagligbuksa", og den blir bare løsere og løsere.. DEILIG!!! :D



PS. Nå, fire md etter operasjonen har jeg som sagt gått ned 30,5kg!
Og det føles fantastisk!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar